Benim oğlum da 5 aylık , bu yastığı bende aldım 1,5 aylıkken 4 aya kadar kullandık ilk zaman kafası çok güzeldi top gibi ama ne olduysa 3 aydan sonra yukarı doğru uzadı işe yaramadı ki ben alt değiştirirken bile kullandım onsuz oyun halısında bile oynatmadım.Eşime işe yaramadı dediğim halde bu sefer gitti yandan sıkmalıdan aldı ama işe bence yaramıyor yarasaydı şuan top gibi olurdu kafası , görsel yüklemeye çalıştım ama olmadı