tunaaamom24_ benim kızım 18 aya kadar yemekte çok sorunluydu saçımı başımı yolacak seviyeye geliyordum zaman zaman bazen yemiyordu bırakıyordum artık mecalim kalmıyordu… Yaş kontrolünde doktorumuza sordum zorlama asla dedi olabilir o şu an sana güveniyor ve evet sadece sana ihtiyacı var ne zaman ne kadar isterse o şekilde ver demişti daha çok küçük bir zaman sonra istemesen de düzene oturacak demişti.. hocamızdan da o güveni alınca zorlamadım gerçekten ne kadar isterse ne zaman isterse öyle verdim 1.5yasina kadar gerçekten çok zordu küçücük bir kase çorba için onunda 1 saat oturduğumu hatırlıyorum artık ben oturup ağlıyordum falan.. o 1.5 yaşından sonra gerçekten yavaş yavaş oturmaya başladı, şu an hâlâ her şeyi yemez asla belli yemekleri var ama yemek sorunu yok en azından ona şükrediyorum..
Diş sürecindeyse şu an o da çok sıkıntı veriyor kesinlikle çocuğa, atlattıktan sonra da büyük bir rahatlama gelecek emin olun. He çok zorlanıyorsunuz hiç içiniz rahat etmiyorsa doktorunuza danışın dediğim gibi muhakkak bir tavsiyesi olur