210796 menesanin_annesi ilk cocugumda bende oyleydim karantin zamaniydi.esim tum gun isdd oluyirdu ben yalniz buyutdim🥲
MKmoms24 Kupeklergiremez zaten üflemem kendi kendine toparlanamayınca bir nevi mecburiyetten oluyor bekledim çünkü nefesi gelmedi
Neslihan-55 gserap burun deliklerini kontrol edin tıkanıyorsa o yüzden de uyku düzeni bozuluyor kış bebeğiydi çok zor oluyor uyku düzenimiz bozulmuştu
filiz023431 gserap 3 ay 10 günlük oğlum uykuya dalarken çığlık atıp ağlıyor kas katı yapıyor kendini kucakta durmuyor beşikte durmuyor sallıyoruz olmuyor ağlaya ağlaya bitkin düşüp uyuyor 1 saat olmadan tekrar başlıyor serüven