ebrdgu 5 aylık bebeğime lipozone demir damlası verdi doktorumuz ilk gün 2 damla sonra 4 sonra 6 damla dedi kullananlar varmı acaba arkasında 4 yaş yazınca bi tedirgin oldum. Siz neler kullandınız