urasmom6 Bebeğim 3.5 aylık böyle şeyler oluyo geçiyo sürekli tekrarlıyor isilik olabilir mi yada süt alerjisi falan böyle yapar mı bilen var mı
eladuru12 urasmom6 alerji değil ben kızımı emzirmedigim halde böyle oluyor arada sırada doktor isilik olabilir dedi Bepanthol sensiderm ve mustellanin vücut kremini kullanıyorum geçiriyor ayrıca çok giydirmeyin sıcaktan da oluyor 😇
urasmom6 ogretmenanne2024 bez markası aynı uzun zamandır değişmedi ama küçük gelmeye başladı da o mu sıkıntı ediyor acaba