metemom_ çok acıyordur eminim ben de yaşadım ama emzirmeden geçmiyor hatta bosaltmadikca kistlesecek cerrahi müdahale gerektirecek kesinlikle sağ veya emzir demisti benim doktorum. Bebek acitiyorsa duşa girip yavaş yavaş elinizle sağın yeter ki aksın gitsin içindeki süt. Göğsünüz yumuşadıkca acısı da azalıyor rahatlıyor. Muhtemelen ucunda da yara vardır mastitse, o şekilde başlıyormuş çünkü ona da antibiyotikli krem vermişti ama kantaron ve e vitamin kapsülü de kullanılıyor. Hatta ben bazen kantaron bazen zeytinyağı kullandım. Mastit tekrarlıyorsa göğüs ucu yarasından ve bebeğin yanlış tutusundannmis, ona da dikkat ederseniz inşallah tekrarlamaz bir daha Cook geçmiş olsun 😔