pembe-patiik evet başladım uykusu gelince hemen yatırmadım biraz daha oyun oynattım yordum ayağımda dedikleriniz gibi yaptım biraz salladım yavaşça durdum ve uyudu hatta dündü sanırım hiç sallamadan uyudu çok yorulmuştu sabah uykusuna yatmamıştı dışarıya çıkardım dağlık ocağına falan gitmiştik gelince emdiği gibi uyudu. Şimdi de az sallayıp duruyorum sonra elimle pış pış yapıyorum . Ama ne zaman elimle onu yapsam ilk de baya bir gülüyor