4 ay önce doğum yaptım. Sanki o günden beri ruh halim çok dengesiz. Ne istediğimi bilmiyorum. Bir şeyi bugün istiyorsam yarın hiç istemiyorum filan.
Bugün bakıcı bulamıyorum diye ağlıyorum ertesi gün bakıcı bulduk çocuğuma başkası bakacak diye ağlıyorum. Ya da işe devam etmek istiyorum diye acayip mutsuz oluyorum daha gün bitmeden işe devam edersem bebeğim ne olacak diye düşünüp üzülüyorum.
Eşim de diyor seni mutlu etmek imkansız sürekli üzülecek bir şey buluyorsun diye. Farkındayım ama engel olamıyorum.
Siz de böyle oldunuz mu doğum sonrası? Neden böyleyim :(