Haciscan Merhaba öncelikle herkese iyi geceler. Kızlar size sorum olacaktı benim bebeğim 11 aylık oldu ve sütüm yok uzun süredir ama 1 haftadır göğüslerim de iğne gibi batma oluyor başına gelen var mı?
Haciscan Dasdili çok sağolun ilginiz için. Acaba ikinci hamileliğin başlarında oluyor mu diye kafama takıldı
Haciscan Nekwam evet ama doğumdan sonra asla ne bel ağrısı ne göğüs ağrısı şişmesi olmadı adet zamanları
Nekwam Haciscan ondandir canım tamamen. Merak etme 🤗 O dediklerin de usutmeden oluyor zaten baska sıkıntı yoksa