Malesef biberon hayatınızda olduğu sürece böyle olacak. Lansinoh kullanıyorum mama - meme olarak ilerliyoruz biraz emip bırakıyor, arkasından hep mama veriyorum sırf aç kalmasın diye 🥲 mamayı bırakamam sütüm öyle yağlı doyurucu değil gittiği yere kadar böyle devam edecek