11 ay 20 günlüğüz 4 gün önce 37 lerde süren bi ateş oldu geçti başka hiç bir belirti yok hastalık açısından.diş olduğunu düşünüyorum birde çok güzel yemek yiyordu bir haftadır hiç bişi yemiyo sadece emiyor. Yeni doğan gibi dışkısı ishal gibi günde 3-4 kere altına yapıyor emdiği için mi böyle bilemiyorum bende dışkısı sarı anne sütü aldığı için sanırım. Bu şekilde başına gelen oldu mu