Arkadaşlar bundan 5 gün önce şiddetli ishal oldu kızım randevu bulamadım çocuk doktoruna aile hekimine götürdüm bana antibiyotik verdi flagy diye bı antibiyotik günde 3 defa 8 saat arayla verilmesi soyelndi 5 gün verdim fakat ishal geçti bu seferde ateş başladı 38 kadar çıkıyor bazen gece de cikyo dün iyid çıkmadı ateş ama bugün var bazen oluyiv bazn olmuyo anlamadım randevu arayışındayim doktora göstereceğim iki alt diş çıktı acaba disten mi enfeksiyon mu var gecemdimi mukuslu kaka da yapıyor ne yaacagim fikri olan varmı