Kızlar cumadan beri kızım çok hasta pazartesi doktora gittik orta kulak iltihaplanması dedi ve nezle dedi antibiyotik yazdı kullanıyoruz iki gündür ama kızımda aşırı bir ağlama var resmen kriz geçiriyor antibiyotikten sonra ağrı kesiciden sonra asla sakinleşmiyor gece gündüz saat başı kalkıp kriz geçiriyor sonra uyuyor ama bi saatten fazla asla uyumuyor sebebi ne olabilir