@kumsaluysal canım merhaba bıngıldak ile ilgili yazını okudum hala aktifsindir inşallah
Merhaba kızlar oğlum 12 gün yoğun bakımda yattı yeni dogdugunda hep tek tarafa yattı eve geldiğimiz de de en son kafa şeklinde bozukluk farkedince aşırı dikkat ettim baya düzeldi ama hala bozukluk var umarım düzelir. Bir de bunun üstüne bingildaginin kapanmaya başladığini öğrendik çok korkuyorum
Beyin cerrahi 2 ay kontrol 2 ay sonunda ameliyat olabilir kafa çapı istediğimiz gibi büyümezse dedi çok üzülüyorum bu şekilde yaşayıp süreç ameliyatsız düzelen oldu mu
Veya bingildak 3 4 aylıkken kapanıp problem yaşamayan var mı
Mutlu yillar