Biz maks 1 ay kullanmisizdir zaten basindan beri orda boynu rahat etmedi boynuna destek olsun diye muslin koyuyordum bence duz olan reflu yataklari cok daha kullanisli, uzun sure yatiranlara hayret ediyorum cocugun boynu bi tuhaf oluyo icinde nasil yatiyo onlarinki acaba