humaasli Merhaba hanımlar bebeğim 10 aylık ama hala dişi çıkmadı, aynı durumda olan var mı? Normal mi?
Serifealya Ben kizim 1 yasinda çıkarmıştı ne kadar geç cikartirsa o kadar iyi geç cikmasi çok iyi bisey canınızı sikmayin
Emir-sMother Benim bebeğim de 10 aylık bizde de diş yok :) Doktorumuz 15aya kadar normal dedi. Bir de anne ve baba dişi geç çıkarttıysa genelde bebek de öyle olurmuş