caglaay İyi seneler herkese Allah aşkına kapanmıyor mu bu kar yağma efekti okuyamıyorum başım dönüyor evet sevimli ama anksiyetem 🥵
Lavinyaa1 caglaay hahaha valla benimde tuttu yarın gider diye umut ediyorum geçen sene çok hoşuma gitmişti bu sene bende problem var galiba sinirimi bozdu ekrana baktıkça başım dönüyor ağrıyor
cLearQueen caglaay yarin falan biter heralde. Beni cok rahatsiz etmedi de etmesi normal keske ilk acilma ekraninda olsaydi sadece 😁