Her sene mutlaka liste yaparım, sizlerin hedeflerinizi/ beklentilerinizi de merak ettim. Kendi listemi oluşturdum, içine sinen olursa sizin fikirleri de eklerim🤗
1- Ata’nın her gün fotoğrafını çek! 📸
2- Ata’ya her gün kitap oku, şarkı söyle, dans et💃
3- Daha fazla kitap oku. (Hedef: 25 kitap)📚
4- Karşılıksız iyilikler yap. ☀️
5- Her gün en az 30 dk yürüyüş, tabi ki Ata ile💙
6- Her gün günlük tut. Duygularını dinle🤗
7- Mutlaka su iç! (Günde en az 3 bardak) 🥤
8- Haftada 1 film izle. 🎬
9- Her gün mutlaka kendine vakit ayır🌸☕️
10- Sevdiklerini, aileni devamlı ara🧑🧑🧒🧒