Benim bebegım pış pış sesi ve sallanmadan uyumuyordu elektrıklı açıyordum gün ıcınde 45 dk ancak öyle uyuyordu sonra mutfağa taşıdım kahvaltı yaparken çoğunlukla yanımızda tutuyorduk kısa süre kullandım 2 ay kadar ısımı gördü ama çoğu kışı 4 aya kadar kullanabılıyor ben memnun kaldım sılıvrı de bebek pasajı var çok uyguna satılıyor ıstanbulfaysanız bakın derim smyyedmrrr