elisaaselim Kızlar kızım bugün doğru düzgün birşey yemedi bende muzlu süt yapaym dedm yok tutar diye blenderdan geçirdm onu da içmedi uyanıp ara ara süt istiyor uyanınca versem bişey olurmu olmaz gibime geliyor ama karardı ya biraz
imaddesi elisaaselim mamadaki kural geçerlidir bence. İçtiyse ve yarım kaldıysa 2 saat geçince çöp oluyor ne yazık ki. Hiç içmediyse 3 saate kadar dayanır. Sonra yine kararır ve ekşir zaten. Ben vermezdim
elisaaselim imaddesi dolaba kaldrdm yeni uyudu huzursuz biraz uyanır gibi uyanrsa vercm zaten uyursa çöp zaten de