Devlette yapıyorlar mı bilmiyorum ama ben önce fıs fıs sıkın uyuşsun sonra iğneyle uyuşturun diyorum böylece iğne vurulduğunda da hiç anlamıyorum, aklınızda bulunsun “önce fıs fıs sıkıp iğneyi öyle yapın” dersiniz. İğne de çok acıtmıyor ama korkmanıza gerek yok, uyuştuktan sonra zaten bütün dişleri sökseler hissetmiyorsunuz😀 şimdiden geçmiş olsun 🌸