meltem24 sırf anne sütü ile beslenen bebek 10 12 gün kaka yapmayabilir, sırf annesütü alan bebek çok çok çok nadir kabız olur hatta olmaz denecek kadar kabızlık yaşamaz. Eğer ıkınması vs varsa bu gazdır probiyotik damla kullanırsanız rahatlayabilri ilk 3 4 ay bağırsak gelişiyor ve ağrıları oluyor maalesef