Oğlum 1 yaş 9 aylık henüz konuşamıyor daha önce adımı, anne baba gibi şeyler nadir de olsa söylüyordu artık onuda duymaz olduk.. Eşim kendisiyle oynadığı zaman eşlik ediyor eşimin çıkardığı sesleri taklit ediyor ama malum internetten araştırdığım zaman direk otizim başlıklarını görüyorum. Erkek çocukları geç konuşur diyorlar ve etrafımda şahit olduklarımda var ama yinede içimde bir sıkıntı oluştu sizde de böyle durumlar oldu mu? Birde sinirlerinince başını çok hızlı bir şekilde ya duvara ya yere vuruyor şuan bile alnı mor. Bazende kendini zorla kusturmaya çalışıyor gibi midesini bulandırıyor . Normal mi bunlar?