9 da uyudu 3 buçukta uyandı hala ayağımda sallıyorum desteksiz uyumuyor sürekli emmeye kalkıyor artık yorgunluk değil de sinirlerim alt üst oldu uykusuzluk zaten sinir yapıyor bende nasıl çözüm bulucam bilmiyorum ek gıda da şöyle bi iştahlı çocuk olmadı yemek az yiyo sonrası yine beni emiyo hem memeden kesmek istiyorum hemde desteksiz uyusun istiyorum ama çok ağlıyor benim gibi olup çözüm bulan varsa Allah rızası için bana da yardımcı olsun