Ne yapsan da o yüz üstü döner hatta ben özel yastık aldım dönmesin diye ama bu sefer dönemediği için asla uyumaz ağlardı.oplum 10 aylık olmak üzere hiç sorun yaşamadım.dikkat etmen gerken beşikte asla yastık,uyku arkadaşı veya kalın battaniye yorgan gibi şeylerin olmaması.ben ev sıcak olduğu için ince bir battaniye ile uyutuyorum.doktor müdahale etme demişti ama geceleri uyandığımda tekrar sırt üstü çeviriyordum.zamanla yana yatmaya başladı .içiniz rahat olsun