Kızlar merhaba doğum yapalı 1 ay oldu ikiz bebeklere birde bebeğimin bir tanesi çiş yapamaz oldu üstten ve alttan gaz yapıyor ama kaka yapamıyor dr götürdüm soru. Yok sadece gazı var dedi ama çocuk bayağı kötü oluyor bende bugün dr gelince kulak çöpüne zeytinyağ sürdüm makat kısmını uyarladım öyle yaptı bir kere bir dahada yapmadı sadece ıkınıyor ve gazı geliyor dr kabız değil dedi ama bu sıkıntı pazar gününden beri var bugün 3-4 gün oldu gaz yapmasına rağmen kaka yapamıyor