Oğlum bugün kresten aldıktan sonra acile gittik bir haftadır ishal devma ediyor diye, dün gayet keyifliydi öyle çok öksürük vs yoktu bugün çoğaldı zaten 2 hafta önce grip gibiydi ilaç kullandık 1 hafta sonra düzeldi peşine 2 gün sonra tekrar burnu akmaya başladı şimdi öksürük devam ediyor flim felan çekildi, hafif bronsolit başlangıcı var dedi verdiğim ilaçları kullansin eğer öksürük geçmezse gelindedi ciğer enfeksiyon olmuş dedi geçmezse hastaneye yatiricaz dedi…. çok korktum başına gelen varmı biz 8/9 aylikkeb başımıza geldi çok şükür hastneye yatmaktan son anda
döndük daha kreşe gitmicek zaten oryantasyon için göndermiştim yapabilir mi vs diye ama daha yok yani pazartesi aldığımda eli yüzü soğuktu yani bugün halsizdi aranmadim.uyux oldum yani