aryabebek473_ Kızlar sütüm çok seffaf su gibi resmen miktarı ıyı fakat kilo aldırmıyor bu ürünü kullanan var mı yada başka önerisi olan diş çıkarma döneminden önce bebeğim kilo alsın istiyorum
lilakids aryabebek473_ adını bende duydum kullanan biri yazmıştı faydasını görmüştü burada mı okudum hatırlamıyorum ama bende almayı düşünüyordum bekleyim bende burada yazan olur belki
ilay-mom aryabebek473_ doktoruma sordum bende içerik olarak kullanabilirsiniz demişti ama alıp denemedim, instada cok övüyorlar🤷🏻♀️
letubra aryabebek473_ bende dün sipariş ettim yorumları çok iyiydi. Kilo alımı çok yavaşladı.5aylık 3 aydır 500 gr alıyor. İnşallah işe yarar. Geçtiğimiz ay kaşık kaşık tahin yedim 600 gr almıştı pekte faydası olmadı yani
urasmom6 aryabebek473_ ben yeni başladım iki gündür kullanıyorum henüz süte bi etkisi olmamıştır bence ama öksürüğümü kesti başka şeylere de iyi geliyor yani
ilay-mom aryabebek473_ ben doktora sorduğum halde güvenemedim işte. Solgar ya da başka takviye kullandınız mı
ilay-mom aryabebek473_ evet bende de öyle ve halsizlik var d vitaminim cok düşük 3günde bir ilaç içiyorum ve takviye olarak solgar kullandım bitti lacmix kullanıyorum suan süt artsın diye onun yanında regenesis kullandım hamileliğimin en başından beri yeni bitti. Takviye alsanız daha iyi olur ben 4 aydır sürekli kullanıyorum
rowantree Ben ilk aldığımda düzenli kullanmıştım o ara bi sıçrama yaptı kilosu. Tek ona başlı değildir, emmeyi de arttırmıştı ama ben düzenli kullanınca işe yaradığını düşünüyorum. Şuan biraz düzensiz kullanıyorum pek anlayamıyorum o yüzden
curlysister aryabebek473_ yaklaşık iki haftadır düzenli kullanıyorum kilo olarak ne kadar yaradığını cuma günü göreceğim ama şöyle diyim hastalık geçirip emzirmemin azaldığı dönem bebeğim çok fazla mamaya alışmıştı sonrasında da memeye tekrar alıştırmam zor oldu ama yağı içmeye başladığımdan beri mamayı o kadar aramıyor umarım kilo olarak da farketmiştir geçen ay 650 gr almıştı
keremikomom__ curlysister merhaba yağın faydasını gördünüz mü bırde kullanım şekli nasıl bılıyor musunuz
tamamdanolmuss aryabebek473_ ben reflü için iyi geldiğini duymuştum almak istedim bebeğim çok kusuyor diye. Ama güvenemedim