tazeannisko Bir buçuk aylık bebeğim ilk kez bugün kaka yapması normal mi gaz çıkardı ama kaka yok neden olabilir sizce ???
tazeannisko ana0105 6 tane çişli bez verdi. Beslenemese çişli bez vermezdi değil mi internette kaka yapamıyorsa anne sütü verimsizdir diye bi yazı okudum çok üzüldüm doymadı mı acaba ondan mı kaka yapmıyor dedim
tazeannisko tazeannisko melltemm bir buçuk ay değil sadece bugün yapmadı kakasını bebeğim bir buçuk aylık ❤️
melltemm Bir buçuk ay hiç yapmaması uzun bir süreç bence doktora söylemekte fayda var ama süt verimsiz diye bir durum yok benimde bebeğim bazen 1 hafta yapmıyor 10 güne kadar sıkıntı olmaz demişti doktorum
hicbiryeristan Allah bağışlasın ☺️ Benim bebeğim 6 gün yapmamıştı. Doktorumuz bir hafta hatta 10 güne kadar normal dedi anne sütü içenlerde.