Snowglobe sudess Anne sütüne en yakın besin diye biliyorum ama her şeyin fazlası zarar. Onun bi zararı varmı bilmem ama en azınsan 1 gün ara ile verin çok istiyorsanız. Ben büyük kızıma hiç vermedim mesela. Sevmedi . yokluğını da hisssetmedim
askbebegimmbenim sudess hergun kahvaltida muhakkak yarım avakado veriyorum. Çokta seviyor 13 aylık olduk. Her sabah yarım şeklinde veriyorum normalde 6.aydan beri çeyrek veriyordum gittikçe çoğalttim
Beyzaveduru Ben de veriyordum çok güzel yiyordu ama bu sefer de çeşitli kahvaltılara alışmıyor hep aynı şeyleri yiyor 20 aylıktan sesleniyorum. Yumurta peynir kaymak vs yesin de herşeye alışsın