Ah canım anne resmen aynı durumu yaşıyoruz ben yazdım sandım. 4 ay oldu oğlum hâlâ yatağını ıslatıyor ben kaldırıyorum uyuduktan 1 saat sonra, sabaha karşı şeklinde ama bazen de yakalayamıyorum. Dün gece uyuduktan 1 saat sonra gittiğimde ıslatmıştı mesela. Uyanıp çişi geldiğini söyleyen bir çocuk değil, uyumaya devam ediyor. Gündüzleri sorun yok şükür ama geceleri böyle maalesef