momikaa Oğlum şimdi uyudu hasta, yorucu ve boş geçen bir gece oldu eşimle bizim için. Sağlık huzur ve mutluluk dolu yıllar diliyorum herkese 🥳😍💌
BalkizimBaloglum2 momikaa benim oğlumda 12 de uyudu geri iki kere kalktı hala uyutmaya çalışıyorum ne hikmetse bu gece uyumayacağım tuttu 🤕
lavinia00 momikaa benim de bebişim şu an uyudu bu gece ısrarla uyumadı nedendir bilmem. Uyutana kadar gözümüz çıktı umarım 2025 yılı hepimize sağlık huzur mutluluk getirsin 🎉❤️
3kedili2bebekli momikaa benim bebemde bugün çok huysuz huzursuz ayak tırnağı batmış hatta şu topladı ona bağlıyorum inşallah ondandır uyudu uyandı uyudu uyandı azı disleri de kabarmış gibi bilemiyorum kızım da tam 00.00 da uyandı su içmeye Allah hepimize kolaylik versin bizde tuhaf bir gece geçirdik iyi yillariniz olsun inşallah
momikaa BalkizimBaloglum2 Allah kolaylık versin size de bizim ki hastaydı dört beş kere uyutmaya çalıştık uyumadı bir türlü canları sağ olsun 🍀💖
momikaa lavinia00 şükür uyumuş sizinki de sabaha kadar huzurlu uyusunlar bebeği erken uyuyanlar çok şanslı ısrarla uyumamaları çok yordular çok
momikaa ykck kolaylıklar diliyorum cidden zor beş altı deneme sonrası uyudu 8 den beri deniyoruz hasta olduğu için uyumadı herhalde yeni yıla girdik havaii fişekleri gördü sonra uyudu 🤭
momikaa 3kedili2bebekli şifa versin Rabbim zor bir geceydi perişan olduk şimdi milletin storylerini izleyip vay be diyecem sonra da uyuruz sabah sil baştan aynı 😁
3kedili2bebekli momikaa komşuları duyup özeniyorum gelen yardıma geliyor bu gece niye ağlıyor bu şimdi diye 😂
serraelmaz Benimde oglum hasta ve cok miz miz zor uyudu ya… sizinki ne kadar ❤️ saglikli huzurlu mutlu yillariniz olsun💫💫💫
momikaa serraelmaz 21 aylık en geç 21.30 da uyurdu diş ağrıları üstüne bide öksürük boğaz ağrısı başladı bütün uyku yemek düzenimiz yerle bir inşallah toparlarız iyileşsin de
citlembik2905 16 aylık bebeğim 9da en geç 10da uyurken bugün 00.45de uyudu. Tüm gün de canıma okumuştu. Ben sinirimden ağlayarak girdim yılbaşına ahsgsgsgs canları sağolsun bebislerimizin 🤍 çok yillar görelim hep birlikte inşallah😇
Havuclukek11 momikaa bemm aynoluyonoluyo aslında anneniz gelmiş. Ablanız keşke sınradan gelseydi. Küçük çoçuklar heleki okul zmaanı birbirlerine daha çok bulaştırıyor. Heleki yenidoğan olunca.çok geçmiş olsun buarada 😔😔