sdm30_
Balayında bir otele gitmiştik ,sahibi olan kadın çocuk isteyip istemediğinizi sordu ,geveledik ağzımızda işte nasip falan ..O da bize çocuksuz olmaz,ben bir tane yaptım pişmanım,siz en az iki yapın dedi .
Ne bileyim,tek çocuk yeter ya dediğim noktada bu kadın geliyor aklıma,evladı büyümüş ,zamanında o da istememiş ama şimdi pişman.
Yani tam araflık husus gerçekten..Neyse.Ben de araftayim,siz ne karar verirseniz ben de onu vermek üzere postu takibe alıyorum😃