Merhaba hanımlar herkese iyi seneler kızım 14 aylık fakat doğduğundan beri memeci değil sadece uyumadan önce emer sonra uyuturdum. Son bir haftadır yarım saate bi açıp emmek istiyor açlığından değil diş sancılarından dişlerini çok hızlı çıkarıyor ve sancılı yaşıyor malesef . Bugün tepem attı artık emziği bile gün içinde vermem sadece uyurken meme daha çok ister oldu yani emmiyor iki çekip bırakıyor olay bu kendini rahatlatma . Sabır taşı sürdüm öğleden sonra öğürdü akşam yemeğini yedi iki dakka sonra yine meme yine sürüp emsin dedim emmedi öğürdü . En son yatarken tekrar yine aynı uyudu çok şükğr fakat 9 da uyuttum hemen hemen 11:30 kalktı emmek istedi tadını beğenmedi ayağımda sallıyorum su teklif ettim az içti şuan ayağımda hala dalmasını bekliyorum . Deneyimlerimi paylaşayım dedim . Ayrıca mama desteklide ilerliyorum sabah ve akşam olmak üzere iki kez. Saat12:30 dan bildiriyorum daldı yatağına koyarken umarım kalkmaz . :)