gamze2535 9.5 aylık oğlum doğduğundan beri aynı.. Ben insanlarla konuşmaya başlayınca geçer diye ümitliyim.. Bu arada belki siz de fark etmişsinizdir hani birisi geldiğinde veya gittiğimizde evde yalnızken yaptığımız şeyleri yapamıyoruz annenin ilgisi bebekten az da olsa çekiliyor falan bundan dolayı da oluyor diye düşünüyorum