Arkadaşlar herkese merhaba, bebeğim tam 6 aylık 2 gündür gaz sancısıyla uğraşıyoruz bir de sanırım diş çıkarıyor onun belirtileri var ama keşke sadece diş olsaydı.
Dün gece artık ne yaptıysak rahatlatamadık en son hastaneye gittik 2 kere lavman 3 saat hemen hemen sonrasında rahatladı. Röntgen çekildi karnı gaz doluydu kakasını yapıp gazını çıkarınca rahatladı lavmandan sonra ama bu gece de aynı şikayetlerimiz var ne yaptıysak geçiremedik düne göre bugün biraz daha iyi şuana kadar en azından ayağımda sallayabiliyorum dün cenin pozisyonunda kucağımdaydı. Metsil adında gaz damlası verdi doktor kullanıyorum ama gece tekrar başlıyor sancısı başına gelen atlatan var mı nasıl geçer bu nasıl rahatlatabilirimyavrumu