Ben ne çektim o mastitten üç defa 39 ateşle acile gittim. Kaç defa antibiyotik kullandım. Bir sürü şey denedim. Sonra biraz araştırdım bebeği tersten emzirmek tek çözümmüş, işe yaradı gerçektende. Bir de göğüs ucu tıkalıysa bir iğne ile açmalısın önce, sonra emzir. Bende işe yaradı. Her tekrar ettiğinde aynı şekilde yaptım geçti.