Kızlar herkese iyi seneler 🫶 oğlum 15 aylık azı dişi patladı (yani ben öyle zannediyorum) önce şiş ve kabarıktı, sonra beyaz ucu gözüktü şimdi ise orada çok geniş bir beyazlık oluştu. Bir an tereddüt ettim diş değil de aft gibi yara falan mı acaba? Bugün burnu da akmaya başladı o yüzden içime kurt düştü aslında. Nasıl desem hiç bir dişinde daha önce bu kadar dağınık ve yaygın bir beyazlık görmemişti. Böyle hem uzun hem dağınık hani düz çizgi şeklinde bir beyazlık değil. Yara olabilir mi ki, doktora götürmekte fayda var mı acaba? Fotoğrafta çekemedim ağzını açmıyor umarım anlatabilmişimdir