Uykusuzhergeceeee tatlicadiy duş alıp masaj yapın ve sağın. Sert yerleri bastırarak masaj yapın. Ve bol bol emzirin
hemshireanne tatlicadiy her fırsatta masaj yapın emzirin yada sağın geçer kesin. Bende sık sık oluyor.
tatlicadiy Çok zor bir şeymiş doktor antibiyotik verdi masaj ve sağım yapacağım da gece nasıl olacak bilmiyorum
-strongmother- tatlicadiy antibiyotik kullanmayın bence bende oldum hemen geçti madefix krem alın meme uçlarına hem emzirmeden sonra sürün sıcak su torbası varsa sıcak suyu koyun içine göğsünüzün üstüne koyun masaj yapın bi de sıcak su duşta göğsünüze tutun 2 güne hiçbirsey kalmıcak ♥️
aysesra Selamlar, emzirirken ben de sık sık mastit geçirdim. Lahana yaprağı derdime devam oldu. Buzdolabından çıkardığınız gibi çiğ lahana yaprağını direk çamaşırınızın içine koyun, gece koyarsanız sabaha kadar rahatlatır, çok geçmiş olsun
momeymen tatlicadiy emzirmek çözümü.. farklı pozisyonlarda emzirin. Ters düz siz üste çıkın gibi gibi.. bşr de hiperlaktasyon mu var sizde yoksa başka nedenle mi mastit oldunuz. Mesela ben doğru emziremeyip olmuştum gibi
peraa12 tatlicadiy bol bol sağım yapmalısınız bende olmuştum duşa girdim sıcak havlular koydum hiç biri fayda etmedi en son sağım yapmıştım resmen tekrardan doğum yapmış gibi rahatlamıştım her emzirmeden sonra sağım yapın iyice boşaltın gögüslerinizi
momeymen momeymen arkadaşım 10 kez mastit oldu . Ben sağardım 150 ml çıkardı birinden ondan 300-400 ml çıkardı . Eğer böyleyse bence hastane pompası kiralayın o çok gğzel boşaltır. Ama o kadar sütünüz yoksa, öncelikle bol emzirmek ve sağmak .. sonra sıcak ardından soğuk uygulamam yapmak. Sıcsk uyguladınız kanallar açıldı aonra aoğuk uygulamanız lazım. Şimdi lahana var onu buzluğa atım mesela aıcak bir banyo yapın iyice sağın sonra o lahana yapraklarını sarın göğsünüze iyi gelir. Ben çok çeşitli emİrme pozisyonları deniyordum
tatlicadiy momeymen bizim bebiş tam çekmemiş ben sağım yapmadığım için o süt içeride kalıp taşlaşma yapmış arada sağım yapmak lazım
momeymen tatlicadiy evet tam boşaltmaya 4 ay gibi başlıyor zaten ondan önce sağmak gerekiyor . Nasıl boşalttınız
ByAslan tatlicadiy antibiyotik ve ağrı kesici ilaç içtim öyle ama siz doktora sorun ben doğum snrası yazılınca bu ilaçlar hemen içtim bol bol sağım yaptım hastane pompasıyla hemen toparlanmıştım
AyseSena tatlicadiy bol bol farklı pozisyonlarda emzirmek çocuğu yatağa yatırdıktan sonra memeyi farklı açılarla tutturun çok iyi geliyor