Birannnecik ayseee_ sidefer yani ocean oluyo dimi oda mı kilosuna göre damla sayısı olucak? Tadı sütlü diye duydum bide bebekler o yüzden severek içiyormuş sanırım. Doğru mu?
ayseee_ Birannnecik hayır canım sidefer farklı ocean farklı,oceanı biraz kıllanmıştik biz kansızsa kilo başına iki damla kansızlık yoksa kilo başına bir damla şeklinde, tadını bilmiyorum yani kızımda kabızlık yaptı devam etmemistik kullanmaya
Gul-42 Birannnecik ocean temız ıcerıklı degıl E-urey firma içeriğine sodyum benzoat ekledi. Ayırca içinde şeker pancarı var. Çoğu kişi bilmiyor malesef.