oğlum 15 aylık azı dişi çıkıyor ama ara ara da öksürüyor balgam var gibi. Dünden beri ateşi bazen yükseliyor 38 bucuk oluyor üstünü inceltiyorum ıslak bezle siliyorum elini yüzünü falan düşüyor 37 ye sonra yine çıkıyor bugün ilaç da verdim öğlen ama şimdi yine çıktı. Doktora gitsem mi ne yapsam kararsız kaldım dişten mı enfeksiyon mu var anlayamadım. Ama nirmal durumu iyi hareketi falan halsiz değil sadece biraz iştah kaybı var. Biraz mızmız. Tecrübeli anneler ne yapayım ben 😞 İlacı kaç derece olunca vermeliyim. Birde bizim ateş ölçek direct Nexus temassız ölçer hem kulak hem alın. Bu marka kullanan var mı mmenun musunuz. Daha önce hiç ateslenmedigi için bilgim pek yok 😞