irembolgu Arkadaşlar bebeğim bir haftalık tek memeyi 5 dk emiyo 15 20 dk emmeden duruyo diğer memeyide öyle yapıyo. Çişi kakası normal hep yapıyo ama beş dk az değil mi bazen 1 saat sonra acıkıyo bazen üç dört saat sonra ne yapmalıyım bi yardım edin lütfen