Hep çok zor uyuyan bir bebekti başlarda ayağımda sallıyordum bi süre sonra bir saat sallıyordum tam yerine koyuyordım uyanıyordu hamak aldık ondan uyutmaya başladım sonra yanında uzanarak uyumaya başladı on gün öyle devam etti annem gidleydik öğrendiğinde eve geldik ilk günde öyle uyudu ikinci gün uyutmaya çalışırken kustu şimdi asla yatağa koyamıuorum hamak istiyor sallamıyorum ama onda uykuya dalıyo gündüz yanında uzanarak uyuyor çok üzülüyorum