Benimki de 4 gün sonra 11 aylık olacak anlamsız sesler bağırma vardı bababa dedi sadece şu an ba diyor baBasına geh diyor bir de. Bazen garip şeyler diyor anlamsız. Kuzu ne der diyorum beee diyor köpek diyorum havlama sesi çıkarmaya çalışıyor at diyorum ii İHH diyor sadece. Ama her şeyi anlıyor biliyor parmağıyla gösteriyor komut alıyor derdini hareketle anlatıyor