Sensen20 kız yok sen beni yanlış anladın heralde ben daha emzirmeyi kesmedim canım emziriyorum hala emzirirken durmuyor annemlerde yani benim kız pek dışarda durmuyor benimde canım çok sıkılıyor bazen bunalıyorum bi hava almak istiylrıö 1 2 saatliğine çıkıyorum ama bu sürekli değil annem mesela çorba vermek istiyor asla yemiyor ben olmadan yani böyle zamanlarda annesine bırakıp giden 1 2 saatliğine çok insan var aslında ek gıda da aldığı için ya da sütünü sağıp giden ama bizde Böyle durum yok ben zaten çıkamıyorum bazen biz annelerin de biraz kafasının dağıtmaya ihtiyacı oluyor herzaman hersey yolunda olmuyor maaself emzirmeyi kestikten sonra da tabi ki bir süre yanında olucam öyle hemen birine bırakıp gitmem yemeğe felan iyice alışana kadar bakalım nasıl olacak bende bilmiyorum.