Sanemim Ahsenvekutayinannesi canım seni korkutmak istemem ama kızımda kaç sefer kanda enfeksiyon çıktıysa en aşağı 4 yada 7 gün arası hastane de yatisi yapıldı öyle toparladı antibiyotiğe alerjisi de varmış kuzumun inşallah en kısa sürede kolaylıkla atlatır.Siz yine de kısa süre içinde doktora tekrar goturun bi en iyisini doktor bilir.
Ahsenvekutayinannesi Sanemim Perşembe gününe randevu aldım zaten canım yarın hastane yok yılbaşı diye çok saçma ne olmuş yani yılbaşıysa.. kızım iyi olsun da yatarım ama serum taktirmicak antibiyotige de alerjisi var valla nasıl olcak bilmiyorum 😥😥😥🥺
Sanemim Ahsenvekutayinannesi üzülme canım illaki başka bir yöntemi vardır kısa sürede toparlar insallah
Ahsenvekutayinannesi kuzeyinannesi06 off off rabbim size de acil şifalar versin sizinki çok küçülmüş 🥺🥺 bizde ishal kusma yok çok şükür ki sadece ateş 🥺🥺😥
kuzeyinannesi06 Ahsenvekutayinannesi amin sizede çok geçmiş olsun inşallah en kısa sürede eski sağlıklarından daha sağlıklı bir döneme geçerler tek temennim beni de üzen bu çok huzursuz iştahsız ne derdi var anlatamıyor çok yorucu ve üzücü bir süreç gerçekten
Cananne12 Ahsenvekutayinannesi evet aktarlarda olur, Bir avuç kuru dutu bir kupa kadar suyla kaynatın ılıtın içirin. Bende 2 yaşındaki oğluma veriyorum. Ateşlense yada grip olsa da enfeksiyonu olmuyor çok şükür. Şifa olsun size de inşallah
Ahsenvekutayinannesi kuzeyinannesi06 ahh inşallah canım inşallah valla bende iyi değilim uyuyamıyorum kaç gecedir Basim dönüyor artık
Nefesarya Ahsenvekutayinannesi dut suyu enfeksiyona çok iyi geliyor dut alıp suda biraz kaynatıp suyunu icirwbilirsiniz
cevriyeee Ahsenvekutayinannesi dut kurusu enfeksiyona çok iyi geliyor kuru dutu kaynatın çay gibi içirin geçmiş olsun
Tostosun_Annesi14 Ahsenvekutayinannesi yani normal bir gripten daha farklı olduğu için ilerlemeden iğne tedavisi uygulandı malesef bende üzülmüştüm o kadar iğne ilaç için ama enfeksiyon ilerlerse o dahada kötü işte
cevriyeee Ahsenvekutayinannesi ben kahvaltı yaparken içiyorum çay gibi tatlı kaşığıyla içiyorum dalıyo öyle içiyor
alinmom Ahsenvekutayinannesi benim kızımda 3 buçuk yaşında sık hastalanır bademcikleri olduğu için ağır atlatıyor ben dut kürü yapıyorum iyi geldi baya gece arada öksürüyor
kuzicik Ahsenvekutayinannesi Oğlumda doğduğunda çıktı hastaneden taburcu olmadan yoğun bakıma aldılar. Bana söylenen gebelikte idrar yolu enfeksiyonu geçirmişim o da çocuğa geçti. Çok geçmiş olsun
barbiee_ Ahsenvekutayinannesi bizde de aynı durum vardı yattık hastanede 2 gün sonra toparlandı çok geçmiş olsun
Ahsenvekutayinannesi barbiee_ Allah razı olsun neden olur bu peki iğne verdiler 5 tane bugün de bi arkadaşım ölüme bile götürür deyince mahvoldum😭
barbiee_ Ahsenvekutayinannesi saçmalamasın ya ne alaka Allah korusun o boyut farklı. Bakteriyel virüsdür kafanızı takmayın
Ahsenvekutayinannesi barbiee_ elimde değil şimdi de çok titriyo ateşi mi gelecek iğne olmuştu ondan mı acaba iğne kullanan vardı bilen yazsın lütfen 🥺
barbiee_ Ahsenvekutayinannesi titriyorsa hastaneye götürün bi çocuğu hastaneye alması lazım serumlarla rahatlatması için