kuzeycinarbaby Annele bugün menenjit aşısı olduk ateş yok ama huysuzluk ağlama çok kesin ağrısı var ateş olmadan şurup parol versem olur mu ?
Beyzaveduru Evet bize doktor hastaneden çıkmadan verdirdi şurubuz ateşi hiç olmadı ama yine de önlem amaçlı verilmesi gerekiyormuş
Beyzaveduru kuzeycinarbaby içnden çıkan kaşığıyla bir kaşık. Veya enjektörle 5 cc olacak şekilde verin
kuzeycinarbaby Beyzaveduru bende önceden calpol kullanıyordum doktor parol verdi bu sefer parol ile içinden çıkan kaşık dolacak şekilde değil mi ? Verdim ama inşallah fazla vermemisimdir vereli 2 saat oluyor ama hala huysuz 😏 acaba etki mi etmedi ya
Beyzaveduru kuzeycinarbaby sorun olmaz. İlk gün zorlayabilir sadece 24 saat geçince rahatlarsınız. Her bebekte farklı oluyor kızım da hiç ateş vs olmadı