busram92 Bebeğime 2.5 tog uyku tulumu aldım. Gece 20-21 derece arası. İçine kısa kollu zıbın ve ince tulum giydirdim. Çok mu kalın içi? Şimdi uyudu göğsüne bakıyorum ılık. Ter de yok. Sizce iyi mi ?
Cerenncee busram92 valla ben 20-21 derecede 2.5 tog giydirdim atletle çok iyi oldu. Annemlerin evi soğuktu. Kendi evim 25-26 derece diye normal sweatshirt giydiriyorum