Lavinia_- Kızlar profiterol hamuru yaptım tek tek yumurtaları koydum ama çok cıvık oldu nasıl kurtarabilirim acaba
nadidelifora Lavinia_- yapılacak tek şey tekrar biraz daha hamur yapıp içine eklemek. Un eklemeyin sakın. Hamurunuz bozulur. Yumurtasız kısımdan yarım ölçü daha yapın karıştırın eğer katı olursa bir yumurtsyi çırparak kontrollü şekilde ekleyin içine.
ayseee_ Lavinia_- beş yumurta çok fazla benim yaptığım tarifte dört diyor ama ben üç koyuyorum çok iyi oluyo sizinki biraz fazla cıvık olmuştur ama profiterol hamuru zaten cıvık oluyor yani kaşık yardımıyla tepsiye koysaydiniz piserdi bence