Kızlar kızım aşı olması gerekiyor lakin sürekli hasta olduğu için sağlık ocağından erteliyoruz haliyle bu hafta yine vuralım dediler ama Boğazları çok kötü bende tekrardan bildirince artık sağlık ocağındakiler erteleyemiyoruz dediler perşembe doktora goturucem kızımı eğer antibiyotik verirse sizce aşı vurdurmali miyim doktora danisicam lakin vur der ama sağlık sistemi öyle birsey ki bu zamanda birsey olursa Allah korusun kim sorumluluğu alacak hiç biri opa ve hepatit A olacak sizin fikirlerinize ihtiyacım var açıkçası